kolmapäev, 2. november 2011

ÜKS TAVALINE KOOLIPÄEV


Ühiskonnaõpetuse tunnis valmistasime paaristööna plakateid, mis kutsuksid meid olema sallivamad ja üksteise vastu sõbralikumad ning vältima vägivalda.
Lapsed kirjutasid selliseid mõtteid
VÄGIVALD EI OLE LAHENDUS!
KAITSE NÕRGEMAID!
EI PEA KAKLUSEGA ASJU LAHENDAMA, LAHENDAME SÕNADEGA!
LAHENDAGE ASI ÄRA JA SAAGE SÕPRADEKS!
VÄGIVALD ON KEELATUD!
HOIA ÄRA VÄGIVALD!
HOIA ÄRA SÕNALINE, FÜÜSILINE JA VAIKIV VÄGIVALD!

Plakatid on peaaegu valmis
Töötame usinalt


Koostöö sujub

Ühiselt saab kiiremini

Ka üksi saab hakkama

Nii ta valmis saabki

Eesti keeles õppisime sünonüüme ja tutvusime sünonüümisõnastikuga. Kliki sõnal siin
See on siin
Rääkisime asjadest, mis armsad ning jutustasime nende saamislugusid. Asjad, mis lapsed olid kaasa võtnud olid erinevad
Nende asjade saamisloost lapsed jutustasidki

LAURA LUGU
2002.a. lõpul tuli minu vanematele teade, et neile on tulnud pakk Eesti Posti. Minu ema ja isa läksid siis õhtul pakile järele. Nad avasid paki alles siis kui olid koju tagasi jõudnud. See pakk oli tulnud Iirimaalt lennupostiga. Minu tädi elab Iirimaal ja tema saatiski mulle ja mu vennale sellised ilusad väikesed iiri karud. Need karud on mul tänase päevani alles.
.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar